Niecodziennie

Dzisiaj... niecodziennie, ponieważ dam Wam piosenkę. Napisałam ją podczas targania silnych emocji, więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Przede wszystkim dlatego, że nie jest doskonała, ale chciałabym ją Wam pokazać :)

* Ostrzegam, że prawdopodobnie jest to denne, ale coś wstawić muszę :(


„Chociaż wiem, że to przeminie”

Ref. : Chociaż wiem, że to przeminie,
to jednak czuję, że było warto.
Wciąż pamiętam te motyle,
które poczułam, gdy Cię ujrzałam.

Chociaż wiem, że to przeminie,
To choć na chwilę chciałabym poczuć,
Że kochasz mnie tak mocno,
Jak ja kocham Ciebie.

1. Gdy Cię widzę spalam się :
I ze wstydy i ze smutku,
Że choć ja coś do Ciebie czuję
Tak słaby kontakt utrzymuję.

Ref.

2. Ty chcesz zapomnieć o mnie
Choć to boli ja się zgadzam
Choć ja Ciebie nie zapomnę
Też Ci nie przypomnę.

Ref.

3. Ja nie umiem już tak żyć,
Ja chcę tylko z Tobą być.
Choć się zbytnio nie różnimy
To wciąż dogadać nie potrafimy.

Ref.

4. Tylko jedno mi pomaga,
Że choć  Bóg od nas wymaga,
To pomocy też udziela,
Lecz złym ludziom ją wydziela.

Ref.

Ref.

Ref.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Opowiadanie I - Tak chciałby ją zapamiętać – roześmianą, w sukience z balu szóstoklasisty i koczku na głowie...

Piosenka VI - Tajemniczy ogród

Wiersz XXVIII - Modlitwa nocna